برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:03

آقای یزدانی من تاحالا هیچوقت با شما بحث نکردم چون قبولتون ندارم!!ولی اینبار دیگه نتونستم!!
من طرفدار قدیمی و پروپاقرص احسان هستم و اکثر هوادارای قدیمی و واقعیه احسان منو میشناسن!!ما هممون تو سایت رسمی هوادارای احسان یعنی http://ehsan-khajehamiri.ir/ هستیم ، اگه خواستین یه سر به سایت ما بزنین!! این سایت تنها سایت رسمی هواداران زیر نظره شخص احسانه!! اینارو گفتم که بدونین من کی هستم!!
نظر شما هرچی که راجع به آلبوم احسان باشه برای ما محترمه اگه منطقی و اصولی باشه!! شما مطمئن باشین که هیچکدوم از هوادارای واقعی احسان هیچوقت فحاشی نمی کنن و من این حرف شما رو نمی تونم قبول کنم و کاملا با شما مخالفم!! شما اگه هوادارای احسانو میشناختین هیچوقت همچین حرفی نمی زدین!! هودارای احسان مثل خودش و سبک آهنگاش کاملا آروم و بدون حاشیه هستن!! همینجا از طرف همه هوادارا اعلام می کنم که ما هرگز فحاشی نمی کنیم و این کار به هیچ عنوان مورد تائید احسان نیست!!
بچه های سایت اکثرا به اینجا سر نمیزنن و نظرات و نقدها داخل خود سایت انجام میشه و به دست احسان می رسه!! این بحث فکر کنم تمومه دیگه!!!
اما در مورد نقد آلبوم،اینکه گفتین احسان خودشم از دو آلبوم آخرش راضی نیست و از خودشم بپرسین همینو میگه می خوام بدونم شما از کجا اینو فهمیدین؟!!شما با احسان در ارتباطین؟!! احسان مثل هواداراش انقدر که از این آلبوم راضیه از هیچکدوم از آلبوماش راضی نیست!!
درضمن در مورد اینکه گفتین اسم علیرضا افکاریو طوری نوشته که انگار اون سه تا آهنگ ساخته بگم که این خطای دید شماست!!روی کاور اصلی آلبوم برای موسیقی اسم علیرضا و هومن رو نوشته و نه حتی سیروان رو ننوشته و در پشت کارو هم با یک نگاه حتی سطحی کاملا مشخصه که اون سه تا آهنگ برای احسانه و اگه کسی مثل شما متوجه نشه با خوندن مشخصات قسمت تنظیم کننده ها اینو متوجه میشه!!(فکر کنم شما تو خوندن کاور آلبومها مشکل دارین!! واسه یگانه هم مشکل داشتین!!)
این بحثم فکر کنم تمامه!!
در مورد نقد خود آلبوم (همچنین بحث هزینه که مطرح کردین) هم ما حرف زیاد داریم که برخلاف نظر شماست و از اونجایی که نمیشه اینجا زیاد بحث کرد ازتون می خوام که به سایت ما تشریف بیارین که اونجا هم با هوادارای واقعی احسان روبرو بشین و هم در یک محیط منطقی باهم بحث کنیم!! اونجا نظرات کسایی که بی احترامی کنن (که بین هوادارا نیستن و اکثرا مهمونن!!) تایید نمیشه و همچنین نتایج بحث به دست شخص احسان هم میرسه!!
ما این جلسه نقد و بررسی آلبوم رو در برنامه داریم و گذاشتیم یکم از زمان انتشار بگذره و همه حسابی گوش کنن و دیگه احساسی نظر ندن،بعد اینو برگزار می کنیم!!
اما الان هم در قسمت نظرات پست ویژه آلبوم در خدمتتون هستیم!!

در پایانم ممنونم که آلبوم احسان رو تهیه کردین و نظرتونو گفتین!!فقط لطفا یکم بیشتر رو نظراتتون تمرکز کنین!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
4 + 2 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما