برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:01

قبل از هرچیز به محسن عزیز و تیم تولید آلبوم حباب تبریک و خسته نباشید میگم که پس از این همه مشکل تونستند آلبوم رو وارد بازار کنند.

اما در مورد خود آلبوم حباب :
بزرگترین نقطه ضعف آلبوم به نظر من توی بخش تنظیم و ترانه هستش ، ضعف تنظیم از این جهت هستش که مثل آلبوم رگ خواب یکدست نیست و اگر محسن عزیز به سراغ مهران عباسی و پازل باند نمی رفت خیلی بهتر بود چرا که شهاب اکبری از زمان ممنوع الکاری محسن چاوشی و علی ثابت هم از زمان آلبوم سلام آخر احسان خواجه امیری سابقه درخشان دارند و اگه کار تنظیم رو این دو عزیز فقط انجام می دادند من مطمئنم نصف ضعفهای آلبوم پوشش داده می شد.

توی بخش ترانه برداشت و نظر شخصی من این بوده که محسن یگانه توی حباب سعی کرده همه جور سلیقه ای رو پوشش بده اما توی این مساله نتونسته حد وسط رو رعایت کنه و یکی دو تا از ترانه ها نزدیک به سبک ساسی مانکن هستش و چندتا از ترانه ها هم اینقدر صقیل و طولانی که آدم یاد ترانه های شهریار قنبری و ایرج جنتی عطایی میفته و اگر ترانه ها رو از دو یا سه سبک مشخص انتخاب می کرد دچار این شاخه به شاخگی نمی شد.

نکته خیلی جالب اسم و لوگوی نرم افزار fl studio روی کاور آلبوم بود !!!

من با نظر برخی دوستان مخالفم که میگن این نشانه ضعف محسن یگانه است که اعلام کرده آهنگهاش رو با fl درست میکنه بلکه من مطمئنم مطئنم این تبلیغ بوده و یقینا شرکت تولید کننده fl studio به نوعی یکی از حامیان مالی آلبوم هستش وگرنه تا به حال سابقه نداشته خواننده یا تنظیم کننده ای بیاد و اسم یک نرم افزار را اعلام کند و این کار محسن یگانه یعنی اینکه :

اگر نرم افزار fl studio بخرید می تونید یه آهنگ مثل سکوت که یکی از آس های کارنامه کاری خودش است ، را تولید کنید.

و اینکه از دوستان عزیز تقاضا دارم خواهشا اگه از آلبوم خوشتون نیومده یا طرفدار خواننده دیگه ای هستید ، نیاید اینجا واسه تخریب و توهین !
من خودم طرفدار پروپاقرص مــــهــــدی یــــراحــــی هستم اما از نظر خودم در مورد حباب رو چه مثبت چه منفی گفتم بدون توهین و تخریب !!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
9 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما