برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

لطفا دوستان در درجه اول به خودشون، در درجه دوم به مهدی مقدم و محسن چاووشی احترام بذارن و همینجا این بحث بی نتیجه رو پایان بدن... یک نفر اومد و بنای کامنت اول رو گذاشت... حالا شما دوستان با فرهنگ دیگه چرا دارید ادامه میدین؟
اگر به شخصیت خودتون به عنوان یک هوادار احترام میذارید همین جا بحث رو خاتمه بدین. هواداران واقعی یا غیر واقعی چاوشی هم خودشون میدونن چه مسیری رو می خوان ادامه بدن...اونهایی که واقعا هوادار با فرهنگ هستن مشخصن! مرسی از تبریک برخی از این هواداران به مهدی مقدم. من اومدم از آلبوم احتیاط بگم.
از نظر من آلبوم خیلی خوبی بود و حداقل میتونم از 5 قطعه ی درخشان در اون یاد کنم و صدا بسیار زیبا هست و این بر هیچکس پوشیده نیست... شعرها مطمئنا میتونن بهتر باشن اما مهدی مقدم انقدر واژه ها رو با احساس و به زیبایی و با تحریرهای عالی ادا میکنه که جای هیچ شکوه نیست. اما میدونم آلبوم بعدی انشالله صد درصد بهتر از این خواهد بود و جا داره به مهدی مقدم از صمیم قلب یه تبریک جانانه بگم...ترک 5 عالی بود...ترک 3 نیز بسیار زیبا بود... کار شماره ی 7 بسیار با احساس بود... ترک 1 بسیار شادی آور بود و هیجان داشت... طراحی جلد عالی بود. من راضی بودم... بعد از 4 سال مهدی مقدم با احتیاط آمد و انشالله با همین احتیاط هم پیش خواهد رفت... چون احتیاط صفت بسیار خوبیه در حرفه ی انسانها... از همینجا دوباره بهش تبریک و شادباش میگم....

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
13 + 1 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما