برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

اولا نوشته فردی که معلوم نیست کی هست و استادش کردن و اسمش اگه معلوم بود میشد گفت سوادش چقده و همین که اسمش نست یه نوع ترسه و گفت برخلاف تصور بعضیها بیشتر کارهای شجریان ضعیف و خارج خونده شده و یک نمونه از 300 ترک شاید بیشتر رو مثال زد پس این شد یک البوم ولی توضیحات البوم این البوم سال 1381 ضبط و پخش 1382 شد و همایون با پدرش خونده و من موندم خسرو کیه؟ همایون با پدر خون که همایون تنبمک هم میزنه و تار حسن علیزاده - کمانچه هم کیهان کلهر. اما نقد اشتباه این فرد رو میشه گفت اگه البوم بدی بود این تنها البوم ایرانی تاریخه که در دنیا آلبوم " فریاد " اثر مشترک استاد " محمد رضا شجریان" ، " حسین علیزاده " ، " کیهان کلهر " و " همایون شجریان " ، نامزد جایزه جهانی موسیقی " گرمی" شد.

این آلبوم در بخش موسیقی جهان در رشته بهترین آلبوم موسیقی سنتی جهان ، رشته شماره 72 نامزد شده است. لازم به ذکر است ، آلبوم " فریاد" اجرای زنده این گروه در کنسرت است.
این دومین باری است که شجریان و گروهش به خاطر اثر مذکور نامزد " گرمی" می شوند.
مراسم اهدا جوایز " گرمی" روز 8 فوریه در لوس آنجلس برگزار می شود.
رقبای گروه ایرانی برای کسب جایزه مذکور ، " علی فرکاتور " و " تومانی دیابت " برای اثر " در قلب ما " ، " لاماتاشی " گروه موسیقی اساتید تبت ، " پاراتوداس اوستداس " اثری از گروه ایتالیا و " بهمانکا " اثری از " ممدو دیابت " هستند. البته اگه حرفای طرف منطقی بود جواب میدادم ولی بازم میگم من علاقه ای به شجریان ندارم و بس. سعی کنیم با دست گذاشتن رو بهترین البوم خوانندگان طرف رو خراب نکنیم البته شجریان غیر مسایل سیاسی همه میشناسن و دنیا همین جور که فوتبال رو با علی دایی میشناسن موسیقی رو هم با شجریان میشناسن پس چیزی هست که دنیا افتخار میکنه به این افراد

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
16 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما