برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

بسیار پیشنهاد جالبی کردین هم خانم مژگان و هم جناب علی. این کار میتونه دست افراد غیرمتخصص در موسیقی و مغرض رو از این بحث کوتاه کنه.
من بهتر دیدم اول یه موضوعی رو بگم مخصوصا در تکمیل فرمایش دوستمان a.a. که استاد ایرج درسته که صدای افتخاری رو برترین صدای پس از انقلاب میدونن ولی ایشون در مصاحبه ها از صدای محمد اصفهانی هم تعریف کردن .
اما یه نکته بسیار جالب که من شنیدم ایشون در جمعی در اصفهان بوده اند بجث در باره موسیقی پاپ هم شده و نظر استاد رو در این باره خواستن استاد فرمودن همه خوبن ولی خب من خیلی از اینایی رو که میخونن نمی شناسم . بعدش ادامه دادن من زیاد به موسیقی پاپ علاقه ندارم و نود درصد آثارم اصیل بوده اما چون پاپ هم خوانده ام بالاخره به اون هم که نوعی موسیقی است علاقه دارم . جالبترین قسمت فرمایش استاد این بوده که ایشون گفتن این کیه که آهنگ غریبه رو خونده؟ زود یکی میگه "یه غریبه یه مسافر ..." رو میگین؟ استاد میگن نه اونو که شاهرخ قبل انقلاب خونده!! من اونی رو که میگم که همین تازگیا خونده!! بعد تا جمع فکر کنن کی رو میگه استاد میفرماین: همونکه ترانه "گل هیاهو" رو خونده!!؟ یکی بلافاصله میگه: استاد شما "فریدون آسرایی" رو میگین؟ استاد هم با لبخندی میگن: بله همون! می پرسن حالا چی؟ استاد میگن اونم خوبه!! میگن چرا؟ استاد میفرماین: چون تون صداش اونقدر قویه که میتونه بره روی کوک چپ و چپ کوک بخونه!!
خلاصه این یه خاطره بود که من شنیدم در باره استاد.
اما این آلبوم بهترین ترانه اش همون "بی تو می میرم" است به نظر من ولی تصنیف "بگو" و آواز آخر برنامه هم بسیار زیبا بودن.
در بین این آلبومهای امروزی هم من به هیچکدوم نمی تونم امتیاز بیشتر از 30 بدم ولی آلبوم افتخاری این امتیاز رو می گیره از دیدگاه من. در حالی که آلبوم استاد امتیازش 100 هست.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
8 + 11 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما