برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 19:00

درودی به شما
ببینید قربان من در مورد محمد معتمدی و اشخاصی که من نمیدونم چه کسانی هستم کاری ندارم و نمیشناسم متاسفانه.
طرفدار ایرج هم من نمیدونم یعنی چه؟ اگه منظورتون یه مخاطبین دیگر هست که فقط مشغولیت اونها بازی با اسم و رسم و نمیدونم ایرج و اون آقای شجریان و ... هست لطفا در موردش اصلا حرف نزنید.
مطلب آخر شما رو من متوجه نمیشم! موسیقی ملی معنیش اصلا موسیقی اصیل نیست!
اولا موسیقی آوازی ایرانی اصلا موسیقی اصیل نیست و هیچ اصالتی هم ندارد.تنها موسیقی که دارای اصالت و شناسنامه! در ایران بوده به عنوان موسیقی آوازی همون موسیقی ملی ما هست که عمرش و اصالتش به صد سال هم نمیرسه.یعنی کلا اصالت موسیقی این مملکت صد ساله هست.

و نهایتا اینکه من رو مخاطبین محترم اینجا میشناسند.شاگرد اسداله ملک بودم.تحت تعلیم تئوری استاد گلپا بودم به مدت کوتاه.همینطور خیلی نکات دیگر از میلاد کیایی .در ارکستر موسیقی ملی رادیو بودم.ارکستر مجلسی کامیان بودم.پس این هم از من بطورخلاصه و مفید.
یه توضیحی به من بفرمایید دو سال فقط آواز کار کردید؟
نخیر قربان وبلاگ خانم حسینی اولا معروفترین وبلاگ موسیقی و تحلیلی هست میتونید تشریف بیارید و تحلیلهای آواز از من و ایشون در اونجا گذاشته شده و به مسائل مختلف و نکاتی که در موسیقی ملی ما کمتر مطرح شده و نادیده گرفته شده به شخصه پرداختم.ایشون هم 17 ساله نیستند! خنده داره واقعا!
وبلاگ اسداله ملک هم باز میتونید تشریف بیارید مطالب رو بخونید و این زحمتی که بخدا دیگه نفسم در نمیاد طی این مدت کشیدم که انسانهایی مثل شما تشریف بیارند استفاده کنند ازقضا هرکسی استفاده کرد غیر از امثال شما.
در مورد ایرج آقای یزدانی! تقاضا میکنم ابهام و یا مسئله خاصی و یا نمیدونم ذهنیت خاصی دارید به شخصه به خود بفرمایید .مخاطب جنابعالی من هستم آقا!

ضمن اینکه لطف میکنید با من صحبت میکنید حتما مطالب وبلاگ ایرج (آزاده حسینی) و وبلاگ اسداله ملک و همینطور رادیو گلها که باز در اونجا هم فعالیت دارم کم و بیش از اول و تا آخر مطالعه بفرمایید.انسانی که در هنر هست و هنرمند هست نیاز هست که این مطالب رو مطالعه کنند. و مطمئن باشید خیلی بیش از آنچه که انتظار دارید بدرد شما خواهد خورد مخصوصا وبلاگ اسداله ملک که به خیلی از مسائل من سعی کردم برسم و اونچه از تجربیاتم بوده منتقل کردم.
موسیقی ملی ما شجریان تنها نبوده و نیست! این مملکت پورانی داشت.لشگریها بودند و هستند.روحانی ها بودند و هستند.گلپایی داشت و ایرجی داشت و ارکستر ملی داشت و معروفی داشت.
در مورد موسیقی حرف بزنید آقا.دو خط راجع به ترانه خوانی بذارید بین دهان مردم بیفته.بفهمند ترانه چی هست.تصنیف چی هست.والس چی هست.رومانس چی هست.سمفونی چی هست.فانتزی و راپسودی چی هست.اینها همه قطعات موسیقی ملی ماست.کدام هنرمندان ما چه خدمتهایی کردند و در چه زمینه هایی خواندند آقا.پس فردا نفرمایید آقا دزده سلام چی بوده!! و چرا در ادامه نفرمودید ماشین مشدی ممدلی و یکی یه پول خروس مال چه کسی بوده؟ چرا نفرمودید خانم قمر وزیری مگه از این آثار نداشتند؟ چرا نفرمودید مگه ملوک ضرابی چنین آثاری نداشتند؟ مگه الهه نداشت؟ پوران هم داشت.پروین فکر میکنید نداشت؟ دلکش! مرضیه!وفایی! باز عهدیه که خواننده گلها هم بود!خود حسین تهرانی!
موسیقی صرفا آنچه که شما فکر میکنید نیست آقا.
مطالعه بفرمایید و بذارید بار 8 سال زحمت من هم در اینجا محفوظ بمونه و فقط کمی بیشتر مطالعه کنید!
از تجربیات دیگران استفاده کنید.24 سال با حساب امروز در حرفه این موسیقی بودم و بخوبی تا همین امروز میدونم چی به چی هست.
تا سری از سرها بلند کردید فکر نکنید اوه چه چیزهایی دارید سر در میارید و فکر نکنید عقل و ذهن شما یک شبه موسیقی ملی رو تسخیر کرد! خیر! با ابهت حرف نزنید! با جسارت نظرنمایی نکنید!
این هم آدرس وبلاگ:
http://asadolahmalek.blogfa.com/
http://iraj-khodaie-avaz1.blogfa.com/

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 11 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما