برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:58

البوم خاص با حضور اقای خاص موزیک ایران ( محسن چاوشی)

همانطور که مجله زندگی ایرانی نوشته بود تراک یک هم متعلق به محسن چاوشی بود :
- ماهنامه زندگی ایرانی نوشت:

همیشه وقتی پای یک پروژه مشترک در میان باشد که قرار است چند چهره شناخته شده و به قولی ستاره، در کنار یکدیگر قرار بگیرند، حاشیه‌ها همین‌طور پشت‌سر هم ردیف می‌شوند و هر روز خبرهای ضد و نقیضی در مورد اختلافات و اتفاقات مشکوک در مورد آن پروژه در رسانه‌ها منعکس می‌شود. طبق معمول هم اختلاف سلیقه‌ها و تناقض در انتخاب‌ها بزرگ‌ترین دلایلی هستند که باعث به وجود آمدن این حاشیه‌ها می‌شوند.

خاص پر ستاره

آلبوم «خاص» جدیدترین کاری‌ست که با همکاری چندین و چند خواننده شاخص پاپ این روزها قرار است وارد بازار موسیقی کشور شود و قطعاً‌ با عکس‌العمل‌های فراوانی هم مواجه خواهد شد. این آلبوم در سکوت کامل خبری مراحل انتخاب خواننده و ضبط ‌اش را گذراند و همین باعث شد که پس از رسانه‌ای شدن خبر تولید چنین آلبوم پرستاره‌ای، حساسیت‌ها نسبت به آن بیشتر و بیشتر شود.

تقریباً تمام چهره‌هایی که در این آلبوم حضور دارند جزو بهترین‌های عرصه پاپ هستند که با تهیه کنند‌ها‌های جوان طرف حساب شده‌اند و قبول کرد‌هاند دراین آلبوم حضور داشته باشند.

محسن چاوشی، بابک جهانبخش، فرزاد فرزین، رضا یزدانی، پیام صالحی، علی اصحابی، شهاب رمضان، مهدی مدرس و گروه پاپ «سون» هنرمندانی هستند که در این آلبوم حضور دارند و هرکدام با یک قطعه که با ترتیب حرف الفبا در ترتیب چینش کار گنجانده شده، آلبوم «خاص» را تشکیل داده‌آند. این آلبوم بنا بر گفته تهیه ‌کنندگان آن قرار بود که اوایل تیرماه در بازار موسیقی کشور منتشر شود.

محسن چاوشی،باز هم مرموز و خاص

«ها» نام قطعه‌ای است که چاوشی برای این آلبوم ساخته و باتوجه به قدرت بالای کشش مخاطب که آثار چاوشی از آن برخوردارند. تراک یک آلبوم هم قرار داده شده. این قطعه تا حد زیادی به کارهای آلبوم «یه شاخه نیلوفر» چاوشی شباهت دارد که با یک ملودی ریتمیک و تند و تمی عاشقانه که کمی هم به تلخی می‌زند، باز هم همان حس و حال همیشگی کارهای این خواننده را درخود دارد.

رضا مهدوی : ( مدیر مرکز حوزه هنری)

ارزش موسیقیایی چاوشی و شخصیت و اخلاقش به قدری متفاوت است که بشه چاوشی رو آقای خاص موسیقی ایران نامید

محسن چاوشی یک پدیده است در سال‌های بعد از انقلاب اسلامی و واقعا نمی‌شود او را با هیچ‌کس دیگر مشابه انگاشت

تا وقتی که در گوشه‌ای از این آب و خاک، جوانی از غم نان، از بی‌کسی، از یغما رفتن دردانه‌اش به دست فقر و احتیاج، و از نامهربانی محبوبی، بغض نترکیده‌ای را همچون سنگی در گلو فرو می‌بلعد و از ایوان اشک‌هایش به پیاده‌روهای بی‌کسی و بلاتکلیفی فرود می‌آید و داغ‌های هولناک روز و شب را به سینه حمل می‌کند، جوانی معصومِ صدای دردآشنای چاوشی، قصه‌ها و غصه‌های او را می‌گوید و مرثیه‌خوان دل‌های ناآرام آنهاست.

چاوشی حتی محدود به خود هم نیست و نمی‌تواند باشد. چاوشی می‌تواند صدای آینده موسیقی پاپ ایران باشد.

بهمن ب.ز : ( روزنامه نگار)

ولی او کار خودش را میکند. مثل همه کارها و اتفاقاتی که او همیشه خودش برای خودش تصمیم گرفته و جلو رفته. جلو رفته و حالا به اینجا رسیده. جایی که شخصیتاش همیشه پر بوده از علامت سوالهایی که نمیشود به این راحتیها از کنارشان گذشت.

لفظ آقای «خاص» بیش از هر کس دیگری شایسته این خرمشهری خونگرم است

آقایی که با خلوص تمام در مورد شهرش جوری میخواند که تو ناخواسته پرت میشوی وسط همه آن سکانسها. سکانسهایی که از قرار، لحظه به لحظه از جنگ و کوچه پس کوچههای شهرش را برای ما نمایش میدهد و این حس عجیی ست که توی «جنگ ندیده»، میتوانی آن صحنهها را در ذهنات بازسازی کنی

مصطفی امامی : ( روزنامه نگار)

اما در مقام مقایسه میتوان گفت نخل های بی سر با سبک و سیاق آقای خاص موسیقی ایران سنخیت بیشتری دارد

ترانه مکرم ( ترانه سرا )

محسن چاوشی : خاص

این البوم هم مثه البوم سلام اقا و هشت وجود سلطان معروف و پرفروشش خواهد کرد

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما