برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:58

با درود بی کران!
همانطور که احتمالاً نظرات بنده ی حقیر را در آلبوم های پیشین مطالعه فرموده اید، می دانید که بنده به هیچ وجه از روی تعصب، سلیقه شخصی و از این دست موارد نظر نمی دهم، بلکه در مقام مقایسه و اندک تجربه ای که دارم به نقد می پردازم!
آلبوم مازیرا فلاحی پس از ماهها انتظار بالاخره توسط TDH منتشر و توزیع گردید!
این آلبوم در صورت اعمال دقت بیشتر و حساسیت قوی تر به راحتی از پتانسیل خوبی برای موفقیت برخوردار بود!
از جمله مواردی که این مسئله را تحت شعاع قرار داد، میکس و مسترینگ نسبتاً ضعیف قطعات بود! به طوری که ترتیب صداهای غالب و مغلوب به درستی تنظیم نشده بود و به نوعی صداهایی که معمولاً در حاشیه ی صداهای دیگر هستند به صورت غیرعادی بر روی صداهای دیگر غالب بودند! که این امر توجه صاحب اثر و احترام وی را به شنونده زیر سوال میبرد!
از موارد دیگر که در نظرات دوستان هم به صورت کمی نامناسب به آن اشاره شده بود، نزدیکی ملودی برخی از قطعات به همدیگر و همچنین به ملودی قطعات هنرمندان دیگر بود که از ذکر نام آنها خودداری می کنم! این مسئله در مصاحبه ی مجله ترانه ماه (شماره 46) با مازیار فلاحی اینگونه توجیه شده بود که "بالاخره ذهن محدودیت هایی دارد"! این توجیه در ظاهر صحیح است اما ضرورت گنجاندن 13 قطعه در آلبوم را زیر سوال میبرد!
و ام مورد آخر این است که کاش مازیار فلاحی از ترانه سرایان بیشتر و متنوع تری یاری می گرفت تا از یکدستی پیش آمده در آلبوم جلوگیری شود!
در کل می توان گفت که پکیج این آلبوم (شامل، ترانه، ملودی، تنظیم، قدرت خواننده،......) از توانایی خوبی برای ادامه ی مسیر پرتلاطم موسیقی پاپ کشورمان را داراست!
در انتها از توجه شما اهالی موسیقی پاپ سپاسگزارم و از اینکه نسخه ی اورجینال این اثر و کلیه ی آثار موسیقی پاپ کشورمان را تهیه می کنید و هنرمندان مان را در جهت تولید آثار فاخر همکاری و ترغیب می فرمایید، صمیمانه از شما ممنونم!
بدرود!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
1 + 5 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما