برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

از عاشقان محسن چاوشی
اول از طراحی کاور شروع کنیم , دو عکس از حمید عسکری که نسبتا خوب کار شده ولی چیز خاصی نداره اما واژه " کما 3 " روی کاور خیلی ضعیف و کوکانه نوشته شده مثل فونت نوشته های داخل کاور و از طراحی بد داخل کاور هم نمیشه گذشت ؛ میلاد ترابی که تنظیم کننده ی ترک های 2-5-6-7 هست اسمش نوشته نشده و هم چنین میکس و مسترینگ کار قطعات آلبوم به غیر از 1و 3 .
کاور آلبوم حریص چاوشی یه استاندارد خوبه .
تنظیمهای قطعات 1-3-8 خوب بود حالا شاید خیلی خاص نبود و یه تنطیم کننده با تجربه خیلی براش راحت باشه اما آدم وقتی می شنوه لذت میبره .
شعرها هم در همون 2 -3 کار ذکر شده با موسیقی و در نظر گرفتن احساسات به نوعی قابل قبوله اما در اکثر آهنگها یه سری واژه های بیربط و دم دستی پشت سرهم قرار گرفتند و بعضی جاها مثل ترک 7 خود عسکری هم دیگه نمیدونه داره چه چرت و پرتی میخونه . مثلا همین الان اگه تک آهنگ " به دلم مونده " رو گوش کنید می بینید انقدر حس خوبی میده که وقتی میشنوید دوست ندارید تموم بشه , من با کما 1 تحت یه شرایط خاص خاطرات فراموش نشدنی دارم ولی همون موقع که اسم آلبوم دوم رو هم کما گذاشت فهمیدم که دیگه چیز جدید و خاصی برای عرضه نداره .
کما 1 یک آلبوم موفق از هر لحاظ برای عسکری بود که در کما 2 که کپی آلبوم اول بود به توفیق نسبی رسید اما کما 3 یه جورایی شکست خوردست . حمید عسکری باید به دنبال نو آوری و همون حال و هوای کما 1 با ترانه های به درد بخور و نه اراجیف و تنطیهای به روزتر برگرده و به فکر یه اسم جدید و خوب باشه چون دیگه نمی تونه کما 4 بشه .

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 12 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما