برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:57

یه کامنتی دیدم از کاربری به اسم محمد از کرمان که گفتن وجدان داشته باش انسان خطاب به کسی که به گفته ایشون مدام به حریص و ترکهاش صفر میدن تا امتیازشو بیارن پایین.گفتن میخواین به کجا برسین با صفر دادنتون؟؟؟

این کامنت خیلی برام جالب اومد و خنده دار.حدود 5 - 6 ماه پیش تو پست مربوط به آلبوم رگ خواب محسن یگانه کامنتایی با همین موضوع بود که چرا به رگ خواب صفر میدید و ازین جور صحبت ها...

و جالبه بدونید که همین محمد از کرمان که ادعای وجدان میکنه و واقعا بهت زده شده که مگه میشه به یه آلبومی مدام صفر داد!! در جواب اون کامنتها گفته بودن که این(صفر دادن به آلبوم)یک رقابته اگه شما هم میتونید مثل ما اینکارو بکنید و کم نیارید!!

از یه طرف ناراحتم که یه نفر چقدر میتونه بی وجدان باشه که فقط وقتی معنی وجدان رو درک کنه که پای منافع خودش میاد وسط.. از یه طرفم خوشحالم که شاید ایشون واقعا سرشون به سنگ خورده و انسان بودن رو درک کردن و فهمیدن که اینکار چقدر زشته که اینقدر ناراحتن امیدوارم همینطور باشه...(تو پست رگ خواب اگه ctrl + f رو بزنید و با نام کاربریشون سرچ کنید کامنتی که گفتم رو میبینید.)

هرچند فکر نمیکنم کسی داره به آلبوم و ترکهاش صفر میده این طبیعیه امتیاز آلبوم هر روز نسبت به روزای اول کمتر خواهد شد نکنه شما انتظار داری همین امتیاز که روز اول دیدید باقی بمونه؟!
امتیازای روزای اول رو معمولا طرفدارای اختصاصی خواننده میدن و بدیهیه که اکثرا امتیاز بالا به آلبوم میدن ولی با گذشت که مخاطبای بی طرف موسیقی آلبوم رو میشنون میان به دور از تعصب امتیاز میدن به آلبوم و مسلما نظر همه مثله نظر شما نیست که حتما باید همه به آلبوم 5 بدن.تازه اگرم واقعا کسی هست که اینکارو میکنه شما یکی که نباید شکایتی داشته باشی مگه نگفتی این یه رقابته پس سعی کن کم نیاری کاری که عوض داره گله نداره نه؟؟

یه نصیحت دوستانه هم براتون دارم یکم جنبه انتقاد داشته باشید و خودتون هم سعی کن واقع بینانه نظرتون رو بگید با کمکککککککککک ای خدا دارم میمیرم یکی منو نجات یده آروم آروم دارم از دست میرم دارم منفجر میشم و این حرفها به نظر من کمکی به خواننده محببتون نمیکنید که هیچ بهش ضربه هم میزنید سعی کنید نقاط ضعفه خوانندتون رو به گوشش برسون اگه واقعا دوسش دارید.البته صلاح مملکت خویش خسروان دانند شما هرجور که دوست داشته باشید میتونید طرفداری کنید ولی اگه با کمک کمکم کن دارم میمرم میخواین خودتو قول بزنید سخت در اشتباهید و اگه میخواین با این حرفا دیگرانو قول بزنید و دست پیشو میگیرید تا پس نیوفتید بازم در اشتباهید.
یه کامنت دیدم که نوشته بودن هرکی ازین آلبوم خوشش نیاد یعنی هیچی از موسیقی نمیدونه دوست عزیز شما که همه چی از موسیقی میدونی حتما باید اینو بدونی که موسیقی به سلیقه هر فرد برمیگرده و سلیقه ها متفاوت.حتی اگه یه اثری بدون هیچگونه کم و کاستی باشه بازم کسایی هستند که ازش خوششون نیاد.
من به عنوان کسی که چاوشی و کاراش رو دوست داره اینارو گفتم با این حرفا فقط خودتون رو مضحکه دست مردم میکنید همین...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
9 + 0 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما