برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:56

والله خیلی رو دارین شما!
با 100 تا اسم میاین رای می دین بعدش هم می گین حسود! می خواین بگین که بابک خیلی پرطرفداره! آخه اینجوری که نمی شه سر همه رو کلاه گذاشت!
نمی شه که یه نفر با چندین اسم هی بیاد بگه که: "آلبوم خوبی بود مخصوصا احساس و کجایی" و یا " از همه آهنگ هاش خوشم اومد ولی احساس و کجایی معرکه بودن" و یا... .

جواب Mila :
الآن باید همتون آب می شدین می رفتین زیر زمین ولی شما با کمال پر رویی می گین که نمی تونه ببینه و حسوده!
"حقیقت تلخه، نه"

جواب behrad :
نمی گم که ارکس سمفونیک داشته باشه ولی اگه آلبوم "آخدا" از حامی رو گوش بدی جواب همه سوال هات رو می گیری.
یه سوال ازت دارم می خوام درست جوابمو بدی، چرا با چند تا اسم نظر میدی؟ تازه پایین این نظرهم با اسم bahar نظر دادی که فکر کنم تویی و جوتب سوالت هم که مثلا یه نفر دیگه به اسم bahar پرسیده می دم.
پس بی جهت نیست که می گم پر رویی خوب راحت می تونستی با اسم خودت بپرسی چرا با اسم bahar می پرسی!!! آهان فهمیدم حتما می خواستی نشون بدی که همه با من مخالفن!

جواب bahar یا behrad :
آلبوم احساس بهترین آلبوم بابک جهانبخش هستش ولی خوب بودن این آلبوم نسبت به بی اسم خیلی زیاد نیست و این دوتا آلبوم تقریبا شبیه هم هستن با این حساب که احساس یکم بهتر از بی اسم هستش. این چهارمین آلبوم بابک هستش و همونطور که گفتم حرف خاصی رو واسه گفتن نداره واین تکرار اذیت کننده هستش پس با این حساب اگه آلبوم های بعدی بابک هم همینطور باشه جایی پیشرفتش به صفر می رسه.
من بخاطر اینکه بابک از افکت استفاده کرده نمی گم جای پیشرفت نداره بلکه بیشتر بخاطر تکراری بودنش می گم و اگه بخاطر افکت هستش اصحابی هم زیاد از افکت استفاده می کنه حتی توی صداش هم از افکت استفاده می کنه که اصلا خوب نیست ولی تو راست می گی بهتر از لاف عاشقی هستش و علی اصحابی خیلی پیشرفت کرده و اگه همینجور ادامه بده مطمئنن خیلی پیشرفت می کنه. پس من بخاطر اینکه اصحابی نوازنده داره نمی گم در آینده موفق چون همونطور که خودت گفتی اصحابی اصلا نوازنده زیادی نداره.
آلبوم احساس و تو راست می گی در یک سطح هستن و من به هر دو امتیاز 3 رو دادم که بعد از به دفعات گوش دادن آلبوم این امتیاز رو دادم که هم منطقی باشه و هم بر پایه احساسات نباشه.
من تو سال 88 به غیر از این دو آلبوم به آلبوم های "آخدا" و "هشت" امتیاز 5 رو دادم و به آلبوم تحمل ندارم امتیاز 3 و بی صدا 1 رو دادم و اگر امتیازی رو که به آلبوم های دیگه دادم رو خواستین بهتون می گم.

آقای AmirHossein حقیقت تلخه که انگار داری خودت می سوزی و تو فشاری و خیلی پررو هم هستی!
منم تو فشار نیستم و وقتی می بینم که عده ای می خوان سوءاستفاده کنن خواستم جلوشون رو بگیرم و به همه بفهمونم که دارن سرشونو کلاه می ذارن ولی انگار خیلی رو دارن که بازم دارن همون کار رو تکرار می کنن.

Manooo جوابی که با AmirHossein دادم شامل حال تو هم می شه
و باید بگم که برو به بازار خرمشهر بخند آخه از این بیشتر نمیفهمی!

در ضمن همونطور که گفتم من به این آلبوم امتیاز 3 دادم و از آلبوم هم خوشم میاد و دارم گوش می دم ولی خیلی حرصم گرفته بود که این حرف ها رو زدم. از آلبوم خوشم میاد مخصوصا ترک های 5،7،8،9،10،11 که از ترک های دیگه ی آلبوم بهترن ولی در مجموع آلبومش ترک خیلی بد نداره و همه در یک سطحن خوبن و آلبوم ترک عالی هم نداره!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
2 + 2 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما