آلبوم ساعت 9 در وضعیت فعلی موسیقی داخل ایران(از بحث تنظیم) یک شوک مقدماتی به بازار بود. سیروان و بهروز صفاریان در آلبوم ساعت 9 و شبح برتری در مخاطب شناسی و شناخت مارکت موسیقی وهمچنین استفاده مفید از توانایی خوبشان را به رخ همکاران دیگر خود کشیدند تا شاید در آینده شاهد رقابت سرسختتری میان این صنف باشیم.
اما در هر دو آلبوم ضعف عدم توانایی جذب ترانه ها در بعضی قطعات و همرنگ جماعت شدن با سایر کارها در بازار،(با توجه به حضور روزبه بمانی در آلبوم شبح وتعجب فراوان از کارهای او در این آلبوم وبرآورده نکردن انتظارات) وجود دارد که امیدوارم در آینده رو به بهبود برود.
آلبوم ساعت 9 در وضعیت فعلی موسیقی داخل ایران(از بحث تنظیم) یک شوک مقدماتی به بازار بود. سیروان و بهروز صفاریان در آلبوم ساعت 9 و شبح برتری در مخاطب شناسی و شناخت مارکت موسیقی وهمچنین استفاده مفید از توانایی خوبشان را به رخ همکاران دیگر خود کشیدند تا شاید در آینده شاهد رقابت سرسختتری میان این صنف باشیم.
اما در هر دو آلبوم ضعف عدم توانایی جذب ترانه ها در بعضی قطعات و همرنگ جماعت شدن با سایر کارها در بازار،(با توجه به حضور روزبه بمانی در آلبوم شبح وتعجب فراوان از کارهای او در این آلبوم وبرآورده نکردن انتظارات) وجود دارد که امیدوارم در آینده رو به بهبود برود.