برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:54

بشنوید از سلطان مشکی پوش (رضا صادقی) درباره محسن یگانه

خبرنگار میپرسه: آقای صادقی از یک خواننده مجاز پرسیدم نظرت در باره محسن یگانه چیست؟ گفت تا به حال چیزی از او نشنیدم یعنی وجود کسانی که تازه گل کرده اند را نه تنها باور نمی کنند بلکه انکار هم میکنند تو چی ؟

سلطان مشکی پوش میگه : من همه کارها رو گوش میدهم حتی وقتی آن بچه ۹ ساله هم ترانه می خواند دنبال نکته های خوبش میگردم ضعف ها را هم نگه میدارم تا اگر روزی او را دیدم به خودش بگویم از بعضی از کارهای جدید واقعا لذت بردم محسن یگانه محسن چاوشی حامد هاکان احسان وحتی بنیامین که اول غیر مجاز آمد و بعد مجاز شد کارهای خوبی ارائه کرده اند یک نکته جالب هم بگویم من تا به حال ۳ نفر را دیده ام که همه محسن یکانه بوده اند در هر حال جا دارد به محسن یگانه اصلی تبریک بگویم به خاطر سلیقه سازی خوبی که در جامعه انجام داده است هاکان هم بد نیست سبک او آخر نفرت است و در جای خودش به درد میخورد .

بله دوستان ببینید رضا صادقی چقدر بزرگه.خدایی تا حالا ندیدم درباره کسی بد و بیراه بگه این صداقتشه که انقدر محبوبش کرده.خدایی دمش گرم.خود خوانندها انقدر با هم خوبند(البته به جز عده ای نا چیز که قصد تخریب دارند)بعد ما طرفداران انقدر با هم دعوا می کنیم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.
3 + 3 =

Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.




افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما