برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:49

هارمونی و فضاسازی در تنظیم و میکس و مسترینگ خیلی خیلی ازبه
کار بردن صداهای متنوع و جدید مهم تر و حساس تره.اگه سیروان توی
تنظیم یه آهنگ مثلا از یه صدای تکراری که قبلا هم اونو شنیدیم استفاده کنه طوری اونو به کار میگره که انگار اون صدا اساسا مخصوص اون کاریه که سیروان باهاش انجام داده و واقعا شنونده رو شگفت زده میکنه!نمونه ش هم اورتور آهنگ "احساس آرامش" احسان خواجه امیری.یا صدایی که برای اورتور آهنگ "وایسا دنیا" رضا صادقی استفاده کرده بود.یا کاری که سیروان با صدای خودش توی اورتور آهنگ "اینم میگذره" کرده.اما ضعف هارمونی و فضاسازی عمیق ضربه ی زیادی به آهنگ میزنه نتیجه ش هم اینه که شنونده (البته از نوع حرفه ایش) بعد از چندبار گوش دادن اثر دیگه برای سراغ اون اثر رفتن رغبت زیادی نداشته باشه.
بنابراین حتی اگه ایراد ضعف Sound Design (یا طراحی صدا و به کارگیری صداهای جدید و مدرن) به سیروان خسروی وارد باشه ایراد ضعف در هارمونی و فضاسازی که از آقای حداد دارید بسیار آزاردهنده تر و قابل نقدتر هست.پس لطفا این دوتا ایراد رو کنار هم قرار ندید.
ابعاد تنظیم سیروان خسروی بسیار گسترده تر از صرفا دنبال صداهای جدید بودن و بسنده کردن به استفاده از اوناست!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما