برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

اولا که دوست عزیز وقتی شما میاید و میگید که نمی تونید با این صدا به خوبی ارتباط بگیرید و بهش علاقه ندارید بنابراین قطعا نخواهید تونست نقد کامل و جامعی رو ارائه بدید و نتیجه ش میشه همین که تو بخش وکال از صدای پخته و مسلط احسان به سادگی عبور می کنید و جالب اینه که شما همون ایراد کوچیکی رو هم که خود من وارد نمی دونمش کاملا اشتباه مطرح می کنید!
اگر واقعا منظورتون این بوده که به جای «س»، «ت» تلفظ میشه(!) مثل روز روشنه که به هیچ وجه همچین چیزی وجود نداره و واقعا من هیچ رقمه نمی تونم درک کنم که یه منتقد موسیقی این صحبت رو مطرح کرده باشه!
آخه عزیزم احسان کجا تو تلفظ "س" مشکل داره...؟!!!!!!!!!!!!!!
فکر می کنم منظور شما این بوده که "به جای «ت»،«س» تلفظ میشه" که در این صورت می بینیم شما حتی تو رسوندن منظورتون هم با مشکل مواجه هستید و این موضوع رو برعکس مطرح می کنید!
دوستان شما یک بار دیگه کل "عاشقانه ها" رو پلی کنید و ببینید می تونید یک نمونه پیدا کنید که احسان «س» رو «ت» تلفظ کرده باشه...؟!
اما فرض می کنیم منظور شما همونی بوده که من گفتم(هه)،ببینید منتقد عزیز با مطرح شدن این موضوع توسط شما من خیلی تعجب نکردم چون به خوبی برام ثابت شد که شما به هیچ وجه این صدا رو درک نکردید و نمی دونید که اتفاقا از جمله امضاهای احسان اینه که خیلی جاها به هنگام تلفظ «ت» یه پس زمینه از «س» رو هم می گیره و باهاش میکس می کنه که واقعا زیبایی منحصر به فردی داره و احساس کلام رو بالاتر می بره و می بینیم این موضوع نه تنها برای شما بلکه برای تمام کسانی که نمی تونن به خوبی با صدای احسان ارتباط برقرار کنن قابل لمس نیست و نتیجه ش میشه این که شما احساس می کنید که احسان تو وکال "لب تیغ" «ت» رو «س» تلفظ می کنه اما برای منی که با صدای احسان زندگی کردم به هیچ وجه همچین چیزی وچود نداره و این امر برام کاملا طبیعی جلوه می کنه که حالا اصلا فرض کنیم همین طوره که شما میگید که در اون صورت هم احسان میگه لب سیغ نه لب سیخ(!) و ظاهرا شما حرف «غ» به اون واضحی رو هم «س» می شنوید(!!) که خداشاهده این دیگه مشکل احسان نیست(خنده)!
بهتون پیشنهاد می کنم برگردید به عقب تر و تیتراژ ابتدایی "مثل هیچکس" احسان رو به خوبی گوش کنید،مطمئنا این نکته توی اون کار به خوبی براتون قابل لمس خواهد بود!
در ثانی در مورد علیرضا افکاری ببینید دوست عزیز آقای یوسفی وقتی شما به عنوان یک منتقد موسیقی اظهار نظر می کنید باید به عنوان مثال برای تکراری شدن کارهای علیرضا افکاری دلیل و منطق بیارید نه اینکه خیلی راحت توانایی های بالای این موزیسین مطرح رو نادیده بگیرید و دلیل موفقیت های ایشون رو بحث غیر منطقی و غیر عقلانی بخت و اقبال بلندشون عنوان کنید!
وقتی می بینیم علیرضا افکاری با خیلی از خواننده های مطرح آن ور آبی(هه به قول موسیقی ما) همینطور در داخل با مطرح ترین هاشون که احسان خواجه امیری باشه همکاری می کنه پس یکی مثل احسان که خودتون هم اشاره کردید استاندارد کاراش بسیار بالاتر از سطح موسیقی داخلی هستش قطعا با در نظر گرفتن توانایی های افکاری بهش پیشنهاد همکاری میده و اگه اونطور که شما میگید باشه خب طبیعتا عده ی زیادی هستن که بخت بلند و بالایی دارن اما می بینیم که این اتفاق براشون نمی افته پس علیرضا افکاری علاوه بر شانس خوب قطعا توانایی هایی ام داره که به این درجه رسیده!
فقط شما می تونید افکاری که ملودی قطعه ای مثل "نابرده رنج" با اون همه عظمت رو که زاییده ی ذهن پویای ایشون هست یک موزیسین درجه دو بدونید همینطور بهتون یادآوری می کنم ملودی همین دو قطعه ی "دریا" و "لحظه" رو که خود شما هم به قدرتشون واقف هستید همین علیرضا افکاری کار کرده!
با این حال ضمن عرض خسته نباشید نظر و نقد شما به عنوان منتقد موسیقی در جای خودش قابل احترام هستش و نظر من صرفا نقد ی بود بر نقد شما...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما