برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 18:47

این آلبوم به نظر من یک ریسک بزرگ توی کارنامه کاری احسان هستش چون به طور کل تیم کاریش رو عوض کرده یعنی دیگه از افشین یداللهی و بهرنگ بهادرزاده و میثم مروستی(به عنوان تنظیم کننده) و مهرداد نصرتی و ... نیست پس یقینا این ساختار شکنی با واکنش منفی هم همراه خواهد بود.

در مورد ضعیف بودن این آلبوم هم باید بگم خیلی ها میان اینجا نظر میدن که این ضعیفترین آلبوم احسان هستش در حالی که دو سال پیش هم خیلی ها گفتند یه خاطره از فردا ضعیفترین بوده !
من لقب ضعیفترین رو به آلبوم یه خاطره از فردا میدم چرا که اصلا یکدست و هماهنگ نبود و لقب بهترین از دید من هنوز متعلق به سلام آخر هستش و پس از اون همین عاشقانه ها بهترینه !!

اما در جواب برخی دوستان باید بگم احسان خواجه امیری همیشه آلبومهاش ده الی یازده اهنگ داشته و این بار به دلیل مشکلات سر راه انتشار ناچار شد سه تا از آهنگها رو اینترنتی منتشر کنه و هفت آهنگ جدید هم به نظر من خیلی خوبه !

نکته جالب حرف بعضی از دوستان هستش که میگن احسان جوسازی کرده و این آلبوم هم هزینه اش عین باقی آلبوم ها بوده !!!

به نظر شما روزبه بمانی که با معروفترین خواننده های ایرانی ساکن خارج کار میکنه و اگه از ایران هم بره بازم معروف و سطح اول هستش ، ترانه هاش هم قیمت باقی ترانه سراهاست ؟؟؟
یا علیرضا افکاری که اونم با خیلی از خواننده های معروف خارج کشور کار میکنه ملودی هاش هم قیمت بقیه است ؟؟؟
بهتره یه کم بغض و تعصب رو کنار بزاریم به حرف های هنرمندامون عمقی نگاه کنیم !!!

به هر حال به نظر من تا الان سه آلبوم با کیفیت منتشر شده که همین عاشقانه ها و حباب محسن یگانه و منو بارون بابک جهانبخش هستش که در این بین عاشقانه های احسان عزیز بهترین آلبوم تا الان هستش !!!

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما