برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

دانیال عزیز:
خوشحالم که از موسیقی بزرگان موسبقی لذت می برید. اگر اجراهای بیشتری را گوش کنید نکات ارزشمندی را متوجه خواهید شد. Justin Bieber در بازار موسیقی بسیار موفق عمل کرده ولی نمونه ی خوبی برای مرجع قرار گرفتن نیست. خود جاستین تحت حمایت Usher که وکالیست بزرگی هست فعالیت می کند.
اگه مشکلی که احساس می کنید شنیده نشدن س و ش است، این مورد را با ملوداین نمی شود درست کرد. خواهش می کنم بفرمایید در کدام آهنگ و کجای آن ( بر اساس دقیقه اگر بفرمایید راحت تر پیدا می شود) س و ش ها خوب شنیده نمی شوند.
برایم بسیار جذاب بود که Marilyn Manson را نام برده بودید. جالب است که در یک کامنت دیگر هم دیدم که صدای آقای رادان را با Marilyn Manson مقایسه و تشبیه کرده بودند. البته من موسیقی Marilyn Manson را زیاد دوست ندارم و ایده آل من هیجوقت نبوده و با شما هم سلیقه هستم ولی به هر حال خواننده ی بزرگی هست. بازهم به نظر من شباهتی بین خواندن رادان و Manson وجود ندارد. البته این قسمت از گفتگوی ما کاملا سلیقه ای است.
گوش شما مهمترین و سالم ترین گوش برای من در دنیا هست. اصلا این حرف را نزنید. با هم دوستانه گفتگو می کنیم تا هردو مواردی را متوجه شویم. من که از این گفتگو چیزهای زیادی می آموزم.
موفق باشید و امیدوارم نظرات شما را بیشتر بشنوم.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما