برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:57

دانیال عزیز:
متشکرم که وقت گذاشتید و این مطالب رو برای من نوشتید. نظر شما و همه ی مخاطب ها برایم بسیار مهم است. باز هم خوشحالم که از تنظیم آهنگ ها خوشتون آمده. فرموده بودید از کیفیت میکس و مستر راضی نیستید ولی میکس و مستر خوبی داشته. شاید صدا های تیزتر و شفاف تری را دوست دارید که البته من سعی کرده ام از آن فاصله بگیرم. نمونه ی میکس ایده آل من آلبوم ten summoner tales از sting و Rumors از fleet wood mac بوده است.
ملوداین اسم یک نرم افزار است که کوک کردن صدای وکال با آن انجام می شود. ده ها نرم افزار دیگر هم وجود دارند که این کار را به خوبی انجام می دهند. اگر قرار باشد که از این نرم افزار استفاده شود، باید قبل از مرحله میکس، پالایش صدا ی وکال انجام شود و بعد میکس و مسترینگ انجام شود. من با شما در اینکه بزرگترین خواننده های دنیا چه کسانی هستند اختلاف نظر دارم اما در سبک های Rock و R&B، Bluse و خیلی فرم های دیگر معمول نیست که خواننده ها از ابزار تیونینگ استفاده کنند. مثلا تا حالا شنیده اید که James Hetfield یا Paul McCartney از ابزار تیونینگ استفاده کند؟ اما همانطور که شما هم فرموده بودبد افراد زیادی برای تصحیح و یا حتی رسیدن به فرمی جذاب تر و مناسب با موسیقی اشان، از این ابزار استفاده می کنند. حتی در اجراهای زنده هم از این ابزار استفاده می شود و ابزار های فراوانی هست که بصورت stream تیونینگ را انجام می دهد.
اینکه از جنس صدای آقای رادان خوشتان آمده خوشحالم و فرموده بودید که صدای خواننده خوب به گوش نمی رسد، آیا بخش مشخصی از آهنگی را می توانید نام ببرید و یا اینکه در کل این اشکال در کار وجود دارد؟
خوشحالم از اینکه وقت گذاشتید و نظر خود را مطرح کردید. برای من بسیار ارزشمند است.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما