برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:49

سلام

به نظر من کار در کل خوب بود... اما به دلیل موضوع خاص فوتبال این آهنگ مسلما افرادی که میتونن باهاش ارتباط برقرار کنن نسبت به سایر کار های آقای لهراسبی (که اغلب عاشقانه هستن) کمترن... ولی از لحاظ تکنیکی و قدرت صدا و... همه چیز مثل خوبیه قبل هستش! و مثل همیشه ایشون تمام تلاششون رو برای این کار کردن و خیلی هم خوب از عهدش براومدن...
وقتی میخوایم در مورد این کار نظری بدیم باید با توجه به شرایط صحبت کنیم و شرایطم اینه که این دفعه برخلاف همیشه تیتراژ برای یه کار طنز و با سوژه فوتبال انتخاب شده...پس مسلما نمیشه انتظار یه کار عاشقانه مثل فاصله ها و یا خدایا رو داشت... ! برای همین صرف نظر از قسمت سلیقه اییش آهنگ ، آهنگ خوبی بود... این که بیشتر مردم بتونن با کارای عاشقانه ارتباط برقرار کنن تا با یه موضوعی مثل فوتبال یه مسئله طبیعیه از نظر من! (مثلا خود من علاقه ای به فوتبال ندارم برای همین ارتباط زیادی با شعر این آهنگ برقرار نمیکنم) ولی این دلیل نمیشه که کل کار بره زیر سوال!!!!!
اگه با موضوع ارتباط برقرار نمیکنین یه چیز طبیعیه ولی دلیل نمیشه از نظر تکنیکالی و از هنر خود خواننده کم بشه!

یه موضوع دیگه ای هم علاوه بر مسائلی که گفتم وجود داره که باعث ایجاد تفاوت این کار با سایر کاراشون شده ...اونم همخوانی و افکت ها و ریتمیک بودنه کاره که بازم همه اینها به موضوع کار و با توجه به این که برای ژانر طنز و فوتبال انجام شده برمیگرده! در ضمن ایشون علاقه ی خاصی به فوتبال دارن!!! اصلا این کارو میشه گذاشت به حساب این علاقه! ;)

امیدورام همه هنرمندان موفق باشن...
همچنین هر چی زودتر آلبوم جدید آقای لهراسبی رو بشنویم...

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما