برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:47

مدیر جان حتما تاییدش کن اینو یه کم مردم بخندن،نمیخوام ها تایید نشه چون اگه نشه اینجا میام آدرس یه وبلاگ میدم دوستان خودشون پیگیر باشند.پس لطفا تایید کن هاااااااااااااااا.

اولا : نقد یعنی بحث در مورد خوبی ها و کم و کاستی های یک چیز حالا اون چیز میخواد فیلم ، آلبوم و یا یه شخص و ... باشه که این رو باید به نویسنده ی متفکر ، اندیشمند ، فهیم ، دانا ، توانا ، خوش بیان ، خوش فکر یادآوری کرد که نقد بد گفتن از یه چیز نیست که سواد ایشان در این مورد بنده ی حقیر را مجذوب و مست کرده.
دوما : ایشان استاد مسلم و مسلط نویسندگی و نقادی هستند که چندین و چند سال است از اواسط دهه ی هفتاد تا کنون شاهد جریان های موسیقی بوده اند و اساتید موسیقی را هم بسیار خوب میشناسند و نامشان را میدانند شاید عکس آنها را هم دیده باشند و حتی دو سه تا اصطلاح دیگر را هم در طی این سالها یاد گرفته اند.
سوما : ظهور اینترنت و نقش آن بویژه وجود منابعی عالی برای تحقیق چون گوگل سرچ و ... و گسترش آنها در زندگی روز مره در فرا گیری این اطلاعات بسیار سودمند میباشد که هوش و ذکاوت و دقت این نویسنده ی هنر مند و توانایی استفاده از موارد فوق الذکر جای بسی تحسین و تشکر دارد.
رابعا : کاملا مشخص است که این نویسنده هم مانند نقادان فیلم ها و سریال ها دست کم 40-50 باری به آلبوم گوش کرده و کلش رو اعم از متن ترانه ها و آهنگسازی و صدای خواننده حفظه و هر گوشه و زاویه ای از اون رو دیده و بهش پی برده و بنا بر این قادره نظراتی مطابق واقعیت و نه شخصی بنویسه.
خامسا : معلومه که این استاد مدتی هم در رشته ی ادبیات یا رشته های مرتبط و آنهم در دانشگاه های معتبر تحصیل کرده چون اشتباهات نگارشی ، فنی ، زبانی ، املایی و ... به هیچ وجه در متن ایشون دیده نمیشه.
سادسا : واضحه که این نویسنده هم مانند نقادان فیلمها اسمش رو به صورت کامل بیان میکنه و اصلا لزومی نداره اسمشو ناقص بنویسه مگر اینکه از بابت وقت تلف شده هنگام نوشتن اسمش به صورت کامل بترسه چون قراره یه چند تا نقد دیگه هم بنویسه و وقتش خیلی تنگه.
سابعا : من از صعود این استاد نقادی و نویسندگی خیلی خوشحال بودم اما چون سقوط ایشون رو شاهد خواهم بود خیلی ناراحت خواهم شد چون بالاخره هر هنرمندی مثل ایشون صعود و سقوطی دارد.حیف
ثامنا : نقد بیخودی ارزشی ندارد من از همین جا میگویم : زنده باد دکتر محمد اصفهانی ، زنده باد بی واژه و زنده باد تمامی عوامل تهیه کننده ی شاهکار دهه ی اخیر موسیقی ایران - بیواژه -

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما