برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:39

گزارشی از حضور بنیامین در لس آنجلس
شبکه لس آنجلسی طپش مصاحبه ای را روز جمعه با بنیامین و محسن رجب پور ( مدیر شرکت ترانه شرقی ) در بدو ورود به شهر لس آنجلس و در فرودگاه آن انجام داد .

محسن رجب پور در این مصاحبه اعلام کرد که پیش ازاین732 کنسرت را برگزار کرده است که از این تعداد 30 کنسرت در خارج از ایران بوده است . وی همچنین از تورکنسرتهای گروه آریان و علیرضا قربانی طی ماههای آینده در آمریکا خبر داد .

گزارشگر شبکه طپش از شایعاتی که طی چند روز اخیر در لس آنجلس در مورد این برنامه به راه افتاده نیز از رجب پور سوال کرد . شایعاتی چون :آیا همه زنان باید با روسری در این کنسرت حاضر شوند و یا اینکه آیا شما نماینده دولت هستید یا خیر ؟ . رجب پور با بیان اینکه ما شرکتی خصوصی هستیم و دولتی نیستیم به این شایعه پاسخ داد و همچنین در جواب شایعه دیگر گفت که ما در امریکا برنامه اجرا می کنیم و باید طبق قوانین این کشور عمل کنیم و این شایعه صحت ندارد .

وی در ادامه افزود فقط اجرای روی صحنه به ما مربوط است و انصافا در کنسرتهای خارج از کشوری که تا امروز برگزار کرده ایم مردم بیشتر نسبت به خواننده های لس آنجلسی برخی موارد را رعایت کرده اند . وی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه آیا اگر خانمی قصد عکس گرفتن با بنیامین را داشته باشد باید روسری به سر کند گفت : اصلا بنیامین بعد از برنامه در دسترس نخواهد بود که کسی بتواند با وی عکس بگیرد .

همچنین گزارشگر این شبکه در مورد سوابق موسیقایی بنیامین از وی سوال کرد و آیا سورپرایزی نیز خواهید داشت ؟ که بنیامین با بیان اینکه در این کنسرت کارهای جدید را نیز اجرا خواهم کرد از سورپرایزهایی نیز در این کنسرت خبر داد .

لازم به ذکر است نخستین کنسرت بنیامین ساعت 20 به وقت لس آنجلس 11 اردیبهشت در سالن بزرگ و معروف گیپسین امفی تیاتر که 6 هزار نفر گنجایش دارد - که برابر است با بامداد امروز- در این شهر برگزار شد .

پیش از این تعداد محدودی از خواننده های ایرانی توانسته بودند در این سالن معروف به اجرای برنامه بپردازند .

بنیامین نخستین خواننده پاپ نسل تازه موسیقی پس از انقلاب است که توانست در امریکا به اجرای برنامه بپردازد . پیش از این و در دهه 70 محمد نوری و فرهاد در این کشور برنامه های محدوتری را برگزار کرده بودند .

گروه ارکستر این خواننده از نوازنده های امریکایی تشکیل شده است و رهبر ارکستر وی پیام شمس می باشد . بنیامین بعد از این برنامه در دیگر شهرهای امریکا و کانادا به اجرای برنامه خواهد پرداخت .

طی روزهای اخیر شایعات فراوانی در مورد این کنسرت در لس آنجلس به راه افتاده بود که بیشتر این موارد از جانب رسانه های سیاسی و مغرض طرح شده بود .

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما