برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

ببینید من خودم شنیدن موسیقی رو با کارهای رضا صادقی اغاز کردم هنوزم دوسش دارم. و هنوزم واسه گوشم ارزش قائلم ساسی مانکن و رپ گوش نمیدم. کم کم بعده رضا صادقی بود که با استاد شادمهر و کاراش و همچنین استاد بهروز صفاریان اشنا شدم. کارهای رضا صادقی خوبه ولی از نظز اخلاقی و مصاحبه ای هم عالی. ولی ولی یکم این البوم چقدر سخته که قراره 5 تا از اهنگاش تو البوم 16 تایی یکی بود یکی نبود باشه از نظریه شعری هم خیلی شبیه به فضای اهنگهای قبلی رضا داشت. از نظر من همونطور که رضا برای ساخت و تنظیم دوستان جدیدی مثل دکتر چراغعلی رو پیدا میکنه برای شعرهاش هم باید از دوستانه زیادش استفاده کنه.

در مورده سیروان و حاجیلی این در نفر موزیسین های خوبی هستند و اگر معروف نیستند به علت سبکی متفاوت که شنونده کمتری داره و اهنگهای کمتر نسبت به رضا هست.

در مورده سیروان کی گفته پدر تنظیم مدرنی ایرانه چه سری لقب دادین بهش تا دوتا اهنگ سبکه راک خوند یا موریک به سبک هاوس کار کرد شد پدر تنظیم مدرن ایران؟ اگه تنظیم مدرن میخوای که هنوزز هم به زیبایی اون ساخته نشده میتونی به کارهای استاد شادمهر که بعضی ها به شعرش گیر میدن میگن ضعیفه ولی به تنظیم های قویش اشاره نمیکنن رجوع کنی> نمونش اهنگه کل کل تو البوم ادم فروش. یا میتونی به البومه شبح با موسیقی استا بهروز صفاریان رجوع کنی.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما