برنامه یاد بعضی نفرات
 
سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:36

حمایت، حمایت، حمایت

چه تو قصه چه حقیقت یکی بود یکی نبوده، این چرایی های مبهم کار دنیای حسوده...

متاسفانه بحث و جدل در موسیقی پاپ ایران چه از جانب هنرمندان و چه هواداران بالا گرفته. بنیامین با محسن یگانه، سیروان با رضا صادقی و ...

نمی دونم موسیقی پاپ چی داره که همینم می خوان ازش بگیرن. این ها هیچ سودی نداره به جز اینکه جو رو خراب و مسموم می کنه.

سایت موسیقی ما مصاحبه ای با امید حاجیلی رو با عنوان "دیگر با رضا صادقی کار نمی کنم" روی خروجی خودش قرار داده که همین تیتر مطمئنا" باعث ایجاد تنش می شه. ای کاش موسیقی ما که به عنوان معتبرترین و پربازدیدترین رسانه موسیقی کشور فعالیت می کنه، از این کارها خودداری کنه و تیتر دیگه ای رو برای جذب مخاطب قرار بده. کاری به درستی یا نا درستی حرف های امید حاجیلی ندارم، البته خیلی هاش رو هم قبول ندارم ( با دلیل ). اما بهتره ما هوادارای سلطان مشکی صبورتر باشیم و همه چیز رو بسپاریم به خدا و منتظر بمونیم. من در تلاشم که با رضا صادقی ارتباط برقرار کنم و خیلی از این مسائل و ابهامات رو روشن کنم. اما متاسفانه در دسترس نیست. انشاالله که خودش به این قائله ها فیصله بده. باز هم دوستان عزیزم رو به آرامش و شکیبایی دعوت می کنم و تلاش می کنم با خبرهای به روز اون ها رو در جریان تمامی امور قرار بدم.

در ضمن، موج مشکی فقط برای حمایت از آلبوم "یکی بود یکی نبود" نیست. بلکه بهانه ایه برای اتحاد و همدلی مشکی پوشان. وسیله ای برای این که بگیم مشکی فقط یک رنگ نیست.

به دوستانی که از رضا صادقی انتقاد می کنن هم حق میدم. اما باور کنید مشکلاتی پیش اومده که انتشار آلبوم جدید رضا صادقی رو با تاخیر مواجه کرده. مهم اینه که می دونیم آلبوم میاد و باز هم از شنیدن صدای خواننده ی مورد علاقمون لذت می بریم. مطمئن باشید "یکی بود یکی نبود" اونقدر حرف واسه گفتن داره که همه این کدورت ها فراموش بشه.

عزیزانی که علاقه مندن برای پیشرفت موج مشکی و حمایت همه جانبه از سلطان مشکی همکاری کنن، لطفا" به من ایمیل بزنن و یا در قسمت نظرات آمادگی خودشونو اعلام کنن تا همگی از مطالبشون در فریاد مشکی و موج مشکی استفاده کنیم.

به یاری حق و تلاش شما، این راه رو با موفقیت طی می کنیم.

با علی، مشکی بمونید.

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



افزودن یک دیدگاه جدید | موسیقی ما